No niin, eilen Evan oli siis enemman proper( ei mitaa muistikuvaa mika toi on suomeks) ja ku se kyyditsi mut takas himaa niilt ni se otti mua kadesta ja sano "Do you want to go to homecoming with me?" haha, eli siis nyt se on varmaa. Se eka kerta oli naas vaha sellanen et kumpikaa ei tienny mita tapahtu. JOO ja asiasta kolmanteen! Tanaa joku juntti pidatettii meia koulus. Se oli niin lappa ku menin venaa et Jennifer veis mut himaa ni siin sit onki joku meian koulun poika kasiraudois, ja sita ollaa roudaamas poliisiautoon. Ku menin aikasemmin tanaa vessaan ni olin nakevinani ne samat kengat siel kopissa, eli se tais vetaa jotai huumeit siel ja sit jai kiinni. Mika urpo!
Sit meil oli paloharjotus, KESKELLA RANKKASADETTA. Kaikki vaa lahti ulos jaatymaan sinne oli kivaa nii. Ma olin sen jalkee iha marka ja kaikki vaa taris ja se oli aika saalittavaa touhuu. Tosiaan tanaan on 9/11 ja yks tytto flippas iha taysin ku katottii videoo mis naytettii ku ne tornit sortu. Se vaa sano "excuse-me.." ja juoksi ulos luokasta ja sit kaikki kuuli ku se alko itkee siel. En sit tiia et koskettikse sita lahemmin, et jos sen joku perheenjasen tai sukulainen tai muu kuoli siel tai jotain... Sit Supermies-Jessica pyorty tanaa mut sil on onneks kaikki OK! Hissantunnin jalkee Keith tuli vaa mulle "jamie, jessica is at nursery room" ja ma olin sillee AA, iha normii! Haha mut sil on nyt kaikki kunnos kuitenki.

Eilen tosiaan pudotin bandin, se oli niin lappa ku mun musamaikka tuli mua vastaan kaytaval ja sano "krhom, HOLD ON. I'm not upset, it's OK. I could see that you were frustrated in the class." Ja yritin olla repeematta koska se on niin Keimo! Sit ku Jessica ilmotti sille et se haluu kans lopettaa bandin ni se vaa tokas "aha, you better have a pen if you want me to sign anything." Ja mun ei pitany allekirjottaa mitaa. Et taal on vaha sellanen vaihtarit ensin -politiikka surprisingly.

Jhooo no olin siis eilen kattoo Evanil Fast and Furious Tokyo Drift ja se oli aika helmi. Olin tosin nahny sen ennenki mut ei se mitaa! Ma meinasin kyl nukahtaa sen syliin, en kyl onneks.
mut joo mailaan
!!